lørdag den 30. august 2008

slappe af

I eftermiddag fik jeg "foræret" 2 timers "slap a`", da jeg skulle vente på min nye sofa og bord i Vissing. Jeg var der kl. 13 og havde 3 sække tøj med + the og småkager. Men sofaen kom først lidt i kl. 17 og jeg havde glemt mit strikketøj. Så jeg sad med min the på altanen og nød udsigten over markerne på den anden side vejen. ovre i forsamlingshuset skulle der være bryllup og jeg kunne jo også sidde og se de fine gæster.
Jeg skal flytte på onsdag, det var den eneste dag, flyttemand Søren kunne inden d. 1 okt. Så jeg har haft MEGAtravlt de sidste dage. i torsdags var jeg derovre med Karen og få taget mål til nye gardiner. Om eftermiddagen kom Kirkens Korshær og hentede sofagruppen og bord og en masse andet, men ikke nær det, jeg havde regnet med - men det sidste kommer Storskrald og henter i uge 37 - om tirsdagen kommer Jette og GØR RENT.
I morgen eftermiddag kommer Heidi og Agnes og hjælper med at pakke ned.

Ingen kommentarer: