mandag den 10. november 2008

udsigt mod altan

Her kommer lige et enkelt billede fra min nye lejlighed. Håber snart der kommer nogle flere. Dette er taget ud mod altanen med Forsamlingshuset som baggrund.
Forleden morgen havde musen forvildet sig ind i musefælden og for at Whisky ikke skulle få fat i den, havde jeg sat fælden op på muren ved trappen. Da jeg skulle ind og handle, ville jeg sætte fælden i mit net, for at lukke musen ud udenfor Vissing.
Jeg får også fælden ned i nettet, men får den vendt, så musen kommer ud!!!! Nå, jeg lukker så meget om nettet, som jeg kan og skynder mig ud på altanen og lukker musen ud der - samtidig med jeg holder ved Whisky, så HAN ikke får fat i den. Puha, men det lykkedes heldigvis. Så nu er musen da ikke herinde mere. Hvornår den så kommer igen, skal jeg nok lade jer vide.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: