torsdag den 18. marts 2010

nyt fra Whisky

I sidste uge sende jeg en hilsen til HelleMor ovre i Hundehuset. Nu kunne hun godt gøre min suite fin i stand igen, for jeg kommer "hjem" på ferie her i weekenden. Mor skal nemlig til Bjbro om lørdagen, først til gymnastikopvisning og så hjem i Broparken og holde fødselsdag for Stine, der fylder 12 år i næste uge(hvor de er i USA). Og søndag skal Mor til Bronch ovre i Forsamlingshuset, hvor der bliver vist billeder og film fra Vissing. Det syntes hun lyder spændende. Jeg gad vide, om der bliver vist billeder af andre Vissing-hunde??
Nå, det er nu ligemeget, jeg ved, jeg får det rart hos Helle og Lars.
Vov fra Whisky

2 kommentarer:

jhok sagde ...

Håber du havde en god fødselsdag og Brunch. Godt man kan følge lidt med her i hvordan du har det :-)

patch 9 sagde ...

Tak for sidst Ruth, nu lykkedes det at finde Whiskys dagbog ;.)))
Vi ses d. 14 apr. Hilsen Esther