tirsdag den 16. november 2010

Whisky har fået ny bil

hejsa! Nu har Mor endelig fået taget et billede af mig i vores nye bil. Den fik vi jo d. 17/10 efter skypumpen havde flyttet campingvognen hen i rumpen af den gamle.
Mor og jeg blev godt nok noget forskrækket, da der var en underlig susende lyd og så noget raslen, mens vi sidder og ser "Mash" onsdag aften. Jeg løber hen til køkkenvinduet og ser så at campingvognen har flyttet sig og så GØR jeg MEGET højt, så Mor kommer hen og ser, hvad jeg gør af!!! Og så løber hun meget stærkt ned og ud for at se, hvad der sker. Der var hul i huset bagved og der var inden ruder i de andre biler på pladsen. Og en masse folk kom og kikkede og TV2 og Hadsten avis. de snakkede begge med Mor, men hun kom nu ikke hverken i tv eller avis. Men det er en dejlig bil, vi har fået og jeg er glad for min bagdør!!!

3 kommentarer:

Jesper L. Ottosen sagde ...

Det har vi også - ellers havde vi ikke noget der kunne trække campingvognen :). Billede her

jhok sagde ...

Tillykke med din nye bil. Vi har også fået ny bil siden sidst vi sås.
Jeg håber snart vi ses igen :-)

jhok sagde ...

Hej igen. Jeg glemte at ønske dig godt nytår. Nytårs knuz fra mig