onsdag den 9. juli 2008

Grineflip

Inden jeg kørte Rikke og Stine hjem her i aften, spillede vi lige et par spil Sorteper. På et tidspunkt i et spil, kom jeg til at undre mig over, at det hedStorkefar og storkemor, hundefar og hundemor, harefar og haremor og hanefar og hanemor!!! Ups, hvad var det nu, jeg havde sagt?? og så begyndte jeg altså bare at grine og sige det igen og igen:Hanefar og hanemor!! Så begyndte Stine og Rikke altså også bare at grine og vi lo meget længe - og jeg blev ved med at undre mig over, at det hedder, som det gør. Men så fik jeg tørret mine øjne og vi spillede videre, mens vi - nåja, nok mest mig - igen lo lidt ind i mellem.
PS. jeg havde hentet Stine og Rikke tirsdag formiddag og vi har haft det smadder hyggeligt. Gitte er i Spanien med sit gymnastikhold.

Ingen kommentarer: