tirsdag den 1. juli 2008

sur på min Mor

Puha, jeg er så sur på Mor lige nu, så jeg går da bare i seng/kurv! Vi var ude, efter vi havde set tv og ovre på marken fandt jeg et pindsvin, som jeg selvfølgelig begyndte at gø af - somom den skulle ligge der?? Og jeg bed i piggene, men det var den da ligeglad med.
Så begynder hende Mor at råbe nede fra vejen, at jeg skal lade den være - men det kommer da ikke mig ved, så jeg bliver da bare ved med at gø af det dumme dyr. Så kommer Mor hen over marken og kalder på mig og jager mig hjem - men jeg smutter da bare fra hende!
Så går Mor ind efter min sele og jeg går op til Oles hus, hvor hun så får sat selen på mig. OK, jeg gad alligevel heller ikke jagte det dumme dyr mere.
Men jeg driller nu også Mor om aftenen. Hun gider altså ikke have, jeg roder i hendes seng!! Men når jeg syntes, hun er for længe om at komme i seng om aftenen, ja, så roder jeg den altså til og går ned til hende lidt. Og så går jeg bare op i min kurv igen og lader som ingenting, når hun endelig får sig taget sammen til at få lukket for kabalerne på den åndsvage computer.

Ingen kommentarer: