tirsdag den 17. juni 2008

2erslev-kuller"

I dag skulle jeg have været med Anita til elmuseet, men turen er udsat, da hun blev forhindret.
Så for ikke at få for meget "Erslev-Kuller" kørte jeg alene til AQUA i Silkeborg.
Da jeg var kommet ind i AQUA og betalt, blev der fodret ved rørebassinet, hvor en del børn stod omkring. Det ene af børnene var såmænd Stine, der var derude med sin klasse. Vi fik en lille sludder og et par knus og så fortsatte jeg rundt. Lidt senere traf jeg en "pige" fra min gamle bank og fik en lille sludder med hende.
Ud og se i parken og for en gang skyld havde jeg ikke badpakke med - men spiste en stor burger med pom.frit. til i cafeen - flere dyr - ind igen og op og se om vejret og andre ting, inden jeg kørte hjemad igen.
Nu kan jeg klare mig en tid til!!!

Ingen kommentarer: