mandag den 16. juni 2008

Her holder jeg tale til min fødselsdagsfest på Kollerup Møllekro d. 25 april 08.
Vi var 20. Og det var mine allernærmeste og Tommys ældste venner. Det var både
d. 25/4, jeg fejrede og så var det MIN MÅDE at sige TAK for hjælp på alle måder
det sidste halve år - under Tommys sygdom,død og senere søsætning d. 18/5 fra
Grenå havn. Tommy kunne have fyldt 70 d. 14/5, så jeg syntes det var en passende
afslutning.
Den dag var vi 13 voksne og mine tre småpiger ude at sejle med Åges dykkerskib i
Grenå bugt og jeg fik kastet Tommys urne i havet. Han var blevet brændt efter ønske,
da han var død d. 12/1 -08 efter kort tids sygdom.
De voksne var Tommys gamle venner, Niels,Ole og Anita, Ole og jo også Åge,
2 af mine strikketøser, Lone og Agnes og så Carsten og Heidi.
Da vi kom i land igen, fulgtes vi ud til Åges gård, hvor Tommys 30 modelubåde/skibe
står mellem andre maritime ting. Der fik vi kaffe, boller m/pålæg og mine småkager.
Og jeg fik endnu engang sagt TAK for den store opbagning, jeg har fået fra alle sider
det sidste halve år.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: