lørdag den 21. juni 2008

Hvor kommer alle de urtepotter dog fra????

Puha, nu er jeg NÆSTEN færdig med at vaske og rense underskåle, urtepotter og skjulere. Nogle af de pænere kommer retur til udestuen - og dem, jeg skal have med til "Bettebo" sætter jeg et andet sted.- Nåja, sådan har jeg "døbt" mit nye hjem, for det kan jo KUN blive mindre!!!
Jeg har 190 med udestue og garage nu!!
Sidste sommer var der 68 blomster i udestuen - nu er der 23. De blev jo ikke passer hele efteråret, mens Tommy var syg og da han så var død og jeg fandt ud af, at jeg skulle flytte - ja, så var der jo ingen grund til at passe dem, jeg IKKE vil have med.
Da jeg havde flest blomster, havde jeg ca. 110- nu er jeg nede på 36 i stuerne og ovenpå.
Men der skal jo flere væk, eller også lader jeg bare resten stå til "de nye"!

Ingen kommentarer: